Frequently Asked Questions

Mijn bestelling

Q: Wat is Click & Collect?

A: Click and Collect betekent dat je kan bestellen om vlak erna je bestelling af te halen.

Q: Hoe bestellen op www.paul-belgium.be ?

Alvorens je een bestelling kan plaatsen op www.paul-belgium.be dien je een winkel te selecteren waar je je bestelling wenst af te halen. Eens je je favoriete winkel hebt geselecteerd, kan je producten toevoegen aan je winkelmandje. Om je bestelling te valideren, dien je een account aan te maken. Het is onmogelijk een bestelling te plaatsen zonder account.

Q: Waarom zijn sommige producten niet beschikbaar voor bestellingen binnen 30 minuten?

A: Sommige producten, zoals taarten of catering producten vragen een specifieke voorbereiding en het is dus niet mogelijk deze vers te bereiden binnen de 30 minuten.
- Voor Cateringproducten is er een voorbereiding nodig van 1 uur.
- Voor Taarten vragen we de dag voordien voor 16u te bestellen.

Q: Hoe een bestelling wijzigen of annuleren?

A: Onze producten zijn slechts beperkt houdbaar daar ze vers zijn. Eens de bestelling is betaald en gevalideerd, is het onmogelijk de bestelling nog te wijzigen of te annuleren.

Q: Hoe kan je zien dat je bestelling wel degelijk is doorgegaan?

A: Eens je bestelling online werd betaald en gevalideerd, ontvang je een bevestigingsmail. In de bevestigingsmail vind je je afhaalpunt, afhaaluur, bestelnummer, bestelde producten en betaalde bedrag terug. Deze mail kan je tonen bij afhalen van je bestelling.

Q: Wat als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen?

A: Het is mogelijk dat je mailbox de mail als ongewenst heeft beschouwd. Controleer in dit geval je spam/ongewenste e-mails en voeg "no-reply@topbrands.be" toe als bekende afzender. Je kan het overzicht van je bestelling ook terugvinden onder de rubriek 'mijn bestellingen'.

Q: Kan een winkel mijn bestelling annuleren, eens betaald en gevalideerd?

A: In het geval van einde stock is het mogelijk dat een winkel je bestelling annuleert. In dit geval zal de betrokken PAUL vestiging je per telefoon trachten te contacteren. De betaling wordt teruggestort.

Q: Waar kan je je factuur terugvinden?

A: Om een factuur te verkrijgen, log je in op je account en ga je naar 'mijn bestellingen'. Selecteer de bestelling waar je een factuur van wenst en klik op 'Factuur'.

Mijn account

Q: Hoe een account aanmaken?

A: Klik op 'Mijn account' en vervolgens op 'Ik ben nog geen klant'. Vul vervolgens de noodzakelijke gegevens in om een account aan te maken.

Q: Hoe je gegevens consulteren of aanpassen?

A: Om je gegevens of bestelgeschiedenis te consulteren of aan te passen, volstaat het om in te loggen en vervolgens naar 'Jouw gegevens' te gaan.

Q: Wat als je je log in gegevens bent vergeten?

A: Klik onder 'Mijn account' op 'Wachtwoord vergeten'. Vervolgens ontvang je een email om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Afhalen van je bestelling

Q: In welke PAUL bakkerijen kan ik online bestellen voor afhalen?

A:Je kan in onderstaande vestigingen terecht voor Click & Collect:

PAUL Place Stéphanie, Chaussée de Charleroi 13, 1060 Saint-Gilles
PAUL Fripiers, Rue des Fripiers 3-5, 1000 Bruxelles
PAUL Bell'Art, Froissartstraat 72, 1040 Etterbeek (Bruxelles)
PAUL Anspach, Rue Grétry 12/b 13, 1000 Bruxelles
PAUL Waterloo, Chaussée de Bruxelles 305, 1410 Waterloo
PAUL Jacqmain, Bvd. Emile Jacqmain 144, 1000 Bruxelles
PAUL Enseignement, Onderrichtstraat 2 - 4, 1000 Bruxelles
PAUL Docks, Boulevard Lambermont 1, 1000 Brussel
PAUL Gent, Vrijdagmarkt 60, 9000 Gent
PAUL Luxemburgstraat, Luxemburgstraat 2, 1000 Brussel
PAUL Louvain-La-Neuve, Rue Charlemagne 29, 1348 Louvain-La-Neuve
PAUL Rive-Gauche, Place Verte 20, 6000 Charleroi
PAUL Oostende, Adolf Buylstraat 42, 8400 Oostende

Q: Op welke dagen en uren kan je je bestelling afhalen?

A: Openingsdagen en uren variëren naargelang de PAUL vestiging. Consulteer hier de openinguren.
Je kan op de webshop rechtstreeks de datum en de ophaaltijd van 30 minuten kiezen uit de beschikbare tijdstippen. Het dichtstbijzijnde beschikbare slot wordt je standaard voorgesteld. Je kan eveneens bestellingen plaatsen in de toekomst.
Je Click & Collect-bestelling kan alleen worden afgehaald in de PAUL-winkel die je hebt geselecteerd tijdens het bestellen.

Q: Hoe verloopt het afhalen van de bestelling?

A: Je kan je bestelling afhalen bij de gekozen PAUL-vestiging op het gekozen en bevestigde tijdstip, en dit op vertoon van je bevestigingsmail of bestelnummer. Je hoeft hiervoor niet aan te schuiven in de rij, maar je kan je bestelling gewoon opvragen aan de kassa.

Q: Wat in geval met problemen met je bestelling?

A: In geval van problemen of indien een product niet conform is (fout, kwaliteitsprobleem,...), raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met de betrokken PAUL vestigingen of u kan het contactenformulier invullen: www.paul-belgium.be/nl/contact-our-team. Gelieve in dit geval te kiezen voor de optie ' Click & Collect'.

Q: Wat als je jouw bestelling niet komt afhalen?

A: Wanneer je de bestelling niet komt afhalen in de gekozen PAUL winkel op het gekozen tijdstip, zal het bedrag desalniettemin gedebiteerd worden van je rekening en kunnen we geen terugbetaling voorzien. Dit omdat het gaat over producten met een beperkte houdbaarheid.

De betaling

Q: Wat zijn de betaalmethodes?

A: Bancontact, Visa, Mastercard

Q: Wanneer wordt het bedrag gedebiteerd?

A: Van zodra je bestelling online wordt gevalideerd, wordt het bedrag gebiteerd van je rekening.

Q: Wat doen indien de betaling niet gevalideerd wordt?

A: Probeer de bestelling eventueel opnieuw te plaatsen in een andere browser, of contacteer je bank.
Bestellingen die niet online betaald zijn, zijn eveneens niet gevalideerd en worden niet doorgegeven aan de gekozen PAUL-vestiging.
Het is niet mogelijk online een reservatie te doen en de bestelling te betalen in de winkel.

Informatie over producten

Q: Waar kan je de allergenenlijst terugvinden?

A: Je kan de allergenen terugvinden via deze link: www.paul-belgium.be/nl/allergenen